sobota, 11 lutego 2012

Zrób sobie sporka

Co to jest spork ?
Spork to skrót od słów Spoon i Fork czyli na polskie łyżka i widelec.
Spork to łyżka i widelec w jednym, ale słowo łyżko-widelec było już zajęte przez wynalazek z łyżką na jednym a widelcem, na drugim końcu.
Narzędzie bardzo przydatne do jedzenia obozowych (czytaj:nieokreślonej konsystencji) posiłków.
Nie mam zbyt rozbudowanych tendencji do niszczenia przedmiotów, ale dostałem polecenie rodzinne wyrzucenia starej łyżki, w której rozwalił się trzonek.
Dla odmiany mam tendencję (jak większość facetów) do nie wyrzucania rzeczy, które nie bardzo wiadomo do czego, ale mogą się przydać.
Postanowiłem połączyć, jak to było kiedyś w "powtórce z rozrywki" - hobby z przyjemnością i za pomocą pilnika i piłki do metalu zrobiłem sobie sporka.
Jak widać na załączonym obrazku końcowym, nie zaplanowałem pracy, nie namalowałem niezmywalnym flamastrem linii cięcia.
To miało być i hobby i przyjemność a nie techniczna praca, wobec tego pozwoliłem sobie na trochę artystycznej awangardowej fantazji.
Wyjaśniam dzieło - to nie jest brzydkie - to jest taki zamysł artystyczny.

A teraz dokumentacja pracy:
tak wyglądała łyżka oryginalnie (sfotografowałem drugą)
łyżka bez rączki:
Łyżka po pierwszych przejściach (tu bym się zatrzymał, jakby brakowało mi fantazji)


Efekt końcowy:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz